×

 

SUPPORT

Veel gestelde vragen
Mail ons met vragen
Bel ons!

Een kassa kun je overal kopen. Service niet! Daarom staan wij altijd voor u klaar.

BEREIKBAARHEID

ALLE STORINGEN
24 UUR PER DAG
7 DAGEN PER WEEK
Tel.: +31 (0)36 – 744 02 12
Algemene Voorwaarden
VRAGEN ? BEL: +31 (0)36 - 744 02 12
  • SUPPORT

Yourpos horeca kassasystemen

Yourpos horeca kassasystemen

Specialist in afrekensystemen.

Tel.: +31 (0)36 - 744 02 12
Email: [email protected]

Yourpos afrekensystemen
Bakkenzuigerstraat 54, 1333 HA Almere

Open in Google Maps
  • HOME
  • HORECA KASSASYTEMEN
    • FPOS HORECA KASSA
    • PLBPOS HORECA KASSA
    • MINIPOS HORECA KASSA
    • HORECA HANDHELD
    • iOS HANDHELD APP
  • KASSA SOFTWARE
    • ECASH MODULES
      • ECASH QR BESTELLEN
      • ECASH AFHAAL-/BEZORGMODULE
      • ECASH MUSIC
      • ECASH VASTE GASTEN
    • .
      • ECASH TAPCONTROL
      • ECASH DEBITEUREN (FACTURATIE EN SALDOPASSEN)
      • ECASH WEBREPORT
    • .
      • ECASH KASSA BOEKHOUDKOPPELING
      • ECASH KEUKEN TICKET SYSTEEM (KEUKENSCHERMEN)
      • ECASH HOTEL (MEWS KOPPELING)
  • PRODUCTEN
    • PIN AUTOMATEN
    • SUPPLIESPAPIERROLLEN
    • CAMERABEVEILIGING
  • SERVICE
    • KASSASYSTEEM HUREN
    • KASSA LEASING
    • ONLINE BACKUP
    • VEELGESTELDE VRAGEN
    • ONDERHOUD
  • NIEUWS
  • REFERENTIES
  • CONTACT
BEL
ONS
APP
ONS

Efficiënt Betalen

by admin / woensdag, 23 maart 2016 / Published in Betalen, Horeca
bron: http://www.efficientbetalen.nl/

Speciaal voor ondernemers heeft de Stichting Bevorderen Efficiënt Betalen een website gemaakt waar alles te vinden is over pinnen voor bedrijven: www.pinnenzakelijk.nl.
zakelijk-pinnenVia Pinnenzakelijk.nl worden ondernemers ook op weg geholpen naar andere websites over pinnen. Pinnenzakelijk.nl is dus hét startpunt voor alle bedrijven die meer willen weten over pinnen.

Het afgelopen jaar hebben consumenten vaker dan ooit met hun pinpas betaald of een iDEAL-betaling gedaan. Met een stijging van bijna 10,7% van het aantal pinbetalingen en bijna een kwart meer iDEAL-betalingen laten Nederlanders zien dat zij vertrouwen hebben in elektronisch betalen. Betaalvereniging Nederland verwacht voor 2016 ook een sterke groei van elektronisch betalen nu ook met de mobiele telefoon contactloos gepind en via iDEAL kan worden betaald.

Records voor pinnen
Nederlandse consumenten pinden in 2015 meer dan ooit. Het aantal pinbetalingen bereikte in 2015 met 3,225 miljard opnieuw een record. Ten opzichte van 2014 is dit een groei van 10,7%. Net zoals voorgaande jaren zat de sterkste groei in de pinbetalingen tussen € 0 tot € 10. Dit aantal steeg tot een totaal van bijna 1,3 miljard. Dat is 40% van alle pinbetalingen. Binnen dit segment lieten de betalingen van 0 tot € 2,50 een groei zien van 35% ten opzichte van 2014.

Pinbetalingen-per-bedragreeks-per-jaar-2012-2015Contactloos betalen
Sinds de introductie begin 2014 pinnen consumenten steeds vaker contactloos. Bijna 135 miljoen aankopen werden in 2015 contactloos gepind. Inmiddels zijn er meer dan 15 miljoen contactloze betaalpassen en mobiele telefoons met betaalapp in omloop. Consumenten kunnen hiermee bij 123.000 betaalautomaten in Nederland (meer dan 1 op de 3) contactloos betalen.

Contactloze-pinbetalingen-2015

iDEAL
In 2015 werd 222 miljoen keer met iDEAL afgerekend, een stijging van 23,2% ten opzichte van 2014. Sinds de marktintroductie eind 2005 bedraagt het totaal aantal iDEAL-betalingen 917,5 miljoen. Het toenemend gebruik van smartphones levert een belangrijke bijdrage aan deze groei. Daarnaast is er met name een stijging van het aantal iDEAL-betalingen te zien buiten de traditionele e-commerce, zoals bij donaties aan goede doelen of het betalen van facturen en boetes. Ook neemt de interesse voor iDEAL toe doordat Nederlandse klanten steeds vaker bij buitenlandse webwinkels met iDEAL kunnen betalen. Maar ook bij Nederlandse webwinkels blijft het gebruik van iDEAL toenemen, niet alleen in aantal, maar ook in aandeel. Uit onderzoek blijkt dat het aandeel iDEAL binnen de e-commerce medio 2015 is gestegen naar 56%. In 2014 was dit nog 54%.

Afname storingen in betalingsverkeer
De bancaire sector werkt voortdurend aan het verbeteren van de betrouwbaarheid en beschikbaarheid van haar systemen. Dit heeft geleid tot een duidelijk afname van het aantal storingen. Tussen 2011 en 2015 is het aantal pinbetalingen toegenomen van 2,3 naar 3,2 miljard. In dezelfde periode is het aantal storingen afgenomen van 13 (2011) naar 1 het afgelopen jaar. De beschikbaarheid van iDEAL voor consumenten op prime-time (07:00 tot en met 01:00 uur) was in 2015 met een gemiddelde van 99,7% onverminderd hoog en binnen de gestelde norm van 99,5%.

  • Tweet

What you can read next

Yourpos per 1 augustus 2017 dealer van PI Electronique
Contactloos betalen
Afhaal- en bezorgrestaurants flink in opmars

You must be logged in to post a comment.

Recent Nieuws

  • Yourpos gastenoproepsystemen geven bewegingsvrijheid

    ...
  • Nooit meer bonnen kwijt of onleesbaar met het Yourpos Keuken Ticket Systeem

    U kent het vast wel, de zaak zit afgeladen, u p...
  • Hoe zit het nu met Hoog- en Laag BTW tarief

    Soms is er verwarring wanneer iets onder het ho...
  • Tips Belastingdienst voor startende horecaondernemers

    Het aantal nieuwe horecagelegenheden is de afge...
  • Groot personeelstekort in de horeca

    Maandag 9 oktober 2017 verscheen het onderzoeks...

Categories

  • Afrekensystemen
  • Betalen
  • Beurzen
  • Ecash Modules
  • Ecash updates
  • Horeca
  • kassahuur
  • Horeca Kassasysteem
  • FPpos Horeca Kassa
  • PLBPos horeca kassa
  • Minipos Horeca Kassa
  • Horeca Handheld
  • iOS Handheld App.
  • Kassa software

CHAT NU!

social sharing
  • Producten
  • Pinapparatuur
  • Supplies
  • Camerabeveiliging
  • Service
  • Online Backup
  • Veelgestelde vragen
  • Onderhoud

CONTACT

Yourpos Afrekensystemen
Bakkenzuigerstraat 54
1333 HA Almere

Tel: 036 744 02 12
Email: [email protected]

LOCATIE


8.8 / 10 | 18 waarderingen

© 2020 Yourpos Afrekensystemen - All Rights Reserved. | www.yourposhorecakassa.nl | Algemene Voorwaarden

TOP
Ik neem contact met u op!






Vul uw gegevens in en ik neem contact met u op voor het maken van een afspraak of telefonisch advies.


*
*
*